Månadens fotoutmaning

Kategorierna är: Sol, Blått, Ljus, Motljus.
 
 
EMMAWHO

Så fin lykta :)

Svar: sv: Tack! :) Har en som är ännu större och väldigt fin. Kommer säkert att ladda upp fler bilder när vi flyttat :)
Charlotte

Åh vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Vad gör du denna onsdag? :)
Charlotte

Jag ska iväg och jobba om en stund :)

Svar: sv: Ok :) Vad jobbar du med?
Charlotte

Jag jobbar som presentatör på ett företag som heter Meganews, där jag helt enkelt presenterar deras nya, automatiserade tidningskiosk för kunder.

Svar: Jaha! :) Där ser man. Hoppas du får en bra dag :)
Charlotte

Jag blir alltid lika förvånad vilka vackra bilder du har härinne:)

Jag har en liten Giveaway denna vecka på bloggen..du får gärna va med:)

Ha en fin ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla

Svar: Oj! Tack så mycket. Kul att du följer min blogg, antar att du gör det med tanke på det du skrev :) Ska gå in och kika! Tack detsamma. Själv är man hemma och sjuk :(
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR