Morgonträning innan jobb

Igår onsdag ställde jag klockan på 6:30 och begav mig till gymmet! Första gången för mig som jag tränat innan jobbet. Som många kanske vet så är jag väldigt morgontrött. Har länge känt att jag måste komma igång med träningen igen. Dock är mitt knä åt helvete nu! Kan inte sitta normalt i samlingarna på jobbet. Arbetar som förskollärare. Riktigt trist. Men jag kämpar på ändå. Anpassar träningen rätt bra, cykel och benövningar. Väl på jobbet blev det frukost. Hade förberett allt innan. Vilken känsla jag hade efter detta! Stolt, pigg och sug efter fler morgonpass. 

Idag fick det bli styrka tillsammans med R. Triceps, axlar och mage. Imorgon vilodag. Slutar 13:30 imorgon! Skönt en fredag :) 



superfin blogg!

Svar: Tack så jättemycket! Kul att du hittade hit och lämnade en kommentar :) Allt väl med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR