Spontant frisörbesök

Idag när jag åkte från jobbet fick jag för mig att jag skulle klippa håret (hade en tid 20/11) så jag ringde min frisör och fick en tid 10 minuter senare. Jag hann alltså åka från jobbet in till Kungälv och parkera bilen och in på frisören. Vips så satt jag där i stolen hos Emilia! Denna gång blev det en lite mer vågad klippning faktiskt. Hon tog ca 4 cm och lite till på andra ställen av håret. Flikade det lite och ramade in ansiktet mer, och luggen fixades till. Mitt hår är verkligen långt, jag har inte förstått det förrän nu! Faktiskt inte förrän Emilia blåste håret på mig och jag satt där och tänkte, "vad långt mitt hår är" E berättar då för mig att hon redan klippt av flera cm. Jag blev lite förvånad måste jag säga.
 
Jag hoppas att denna klippning hjälper till så att jag slipper alla tovor nu framöver, jag har haft problem med tovor alldeles för länge nu! Hörde ett bra tips på radion i morse om torrt och lockigt hår. Jag har iof hört det innan men aldrig gjort det. Men efter att jag hörde det på radion så kom jag på mig själv att jag varit dum som aldrig provat. Jag ska alltså prova att sova med inpackning i håret. Har väl inte velat krångla med det och kladda i sömnen. Här har ni nämligen en som inte ligger still om nätterna. Så vi får se hur detta ska gå. 
 
 
Madds

EFTERBILD JA TACK ;)

Svar: Laddar upp en bild jag tog snabbt igår kväll innan läggdags då ;)
Charlotte

SV. Om vi ska bo kvar i Gbg så vill vi gärna bor här i Jonsered där vi bor nu. Men nu när vi väntar liten så vill man ju flytta närmare familjen. Vi har ju ingens familj här i närheten alls :( och det svider i hjärtat. Så vi fortsätter spara & sen får vi se helt enkelt.

Kramar

Svar: Var kommer ni ifrån från början? :) Förstår att ni vill finnas nära familj när liten kommer. Hoppas ni får en fin helg!
Charlotte

SV. Jag är ju uppifrån Dalarna & H's bor utanför Örebro :( blir en bit tyvärr.
Hoppas du får en fin helg. Kramar

Svar: Sv: aha! Ja det blir det ju då. Hoppas att ni kommer fram till något som känns bra för er båda :) tack detsamma! Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR