Visningarna är över!

Förhoppningsvis var dessa två visningarna över för denna gång. I morgon startar budgivningen på lägenheten, vilket är skönt. Dels för att vi redan står med en bostad som vi flyttar till i februari och dels för att det är rätt jobbigt att ha det så "rent" här hemma inför visningen. Vi var nere i källaren för en stund sedan och hämtade upp saker som vi bar ner i söndags innan visning 1. Det ligger saker där nere som man trodde man behövde också, men icke! Man samlar på sig rätt mycket onödigt. Typ 15 olika hårprodukter, men du använder bara 3! På lördag ska jag rensa och flytta alla mina saker från ett lager där jag har de flesta saker som stod i min lägenhet och på vinden. Jag tänkte jag skulle slänga en massa eller i alla fall skänka. Är det någon där ute som letar efter något speciellt? Säg till, kanske är det så att jag har något av det. Jag har det mesta ;) Trevlig kväll!
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR