Emporia

Idag har vi besökt Emporia för första gången. (eller ja Rickard var där en snabbis första gången förra helgen då han försökte fixa telefonen, hann ej då han skulle missat tåget till Köpenhamn) Eftersom Apple Store ligger i Malmö och Stockholm så valde vi att fixa telefonen i Malmö. Rickard kommer ju från Malmö, hans föräldrar bor där så vi sov hos dem fre-lör. Trevligt att träffa dem då vi inte ses så ofta. Dock vädligt tråkigt att både jag och R blivit sjuka. Dunderförkylning! Han fick en helt ny telefon, hur grymt är inte det då? Han har haft telefonen i 11 månader också! Han köpte en Samsung nyligen, den gick sönder efter 3 dagar! Han får betala för att dem ska titta på den + kostnad för lagning, dem anser att garantin inte täcker skadan (simkortsläsaren) !! Apple is the shit! 
 

Vi tittade inte i så många affärer eftersom vi inte hade orken. Vi besökte en juiceaffär/café, Joe & The Juice. Om ni besöker emporia så tycker jag absolut ni ska prova detta ställe. Man kunde även välja på milkshake och kaffe (med frukt i då) Jag valde milkshake med banan och avokado. Den smakade gott, det lilla jag kunde känna i alla fall. 
 
På vägen hem åkte vi in till Lina och lämnade av lite barngrejer som hon hade shoppat i Göteborg. Kul att se henne och lilla Vilda en snabbis. Sån otur att vi blev sjuka just denna helg! 
 
 
Fatma

härliga bilder!

Svar: Tack! :) Kikade in på din blogg. Grymma bilder!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR