Readly

Jag vet att jag tipsat om denna app förut, men jag måste tipsa om den igen för den är helt fantastisk! Den fungerar som Spotify kan man säga. Man betalar en summa i månaden för att få tillgång till tidningar. Du läser den i iPaden. Funkar utmärkt och är väldigt smidigt. Lätt att ta med sig överallt, tar ingen plats (förutom iPaden) Du kan lägga till de tidningar du gillar i favoriter. Det blir då lätt att hitta "sina" tidningar. För att läsa mer gå in på readly, där kan du också prova 1 månad gratis. Man slipper problemet med tidningshögarna ;) Fast jag måste erkänna att jag tycker det är mysigt med tidningsform ibland också.
Rania

Åh, den appen måste jag spana in! tack för tipset :D

svar: tack!! :)

Svar: Varsågod! ;) Den är lätt värd pengarna :)
Charlotte

Amanda

Gud vilken ljus och fin blogg du har! Kram!

Svar: Tack! :) Trivs väldigt bra med den :) Kul att du lämnade en kommentar. Allt väl?
Charlotte

Runner-up

Hej,
Vill du visa upp dina bilder för fler? Vill du få respons på dina bilder?
Vi har startat bloggen runner-up.se där vi vill lyfta fram andra fotografer, skicka jättegärna in bilder till oss (900px bred), skriv en kort text till bilden och länk till din hemsida/blogg. (Läs mer här: http://runner-up.se/2013/april/lasarbilder.html) Mailadressen är [email protected]

Vi lägger då upp din bild och länk till din sida, med respons från oss.
//Runner-up

Svar: Vilken kanonidé! :) Jag ser att er sida startade i April, har ni nyligen börjat göra reklam för er?
Charlotte

SV. Utanför :) i Jonsered.

Svar: sv: Okej :) Ha en bra dag! :)
Charlotte

Runner-up

Vad kul att du gillar idén :)
Jo, vi började pyssla med bloggen i april, sen gjorde vi inte klart arbetet då vi väntade på domänpekning och sen kom sommaren i vägen så vi öppnade inte bloggen förrän igår och började även göra reklam för den först igår :)

Svar: Okej :) Har några hunnit skicka in bilder? Jag tänkte skicka er någon bild under dagen. Kan det vara vilken bild som helst?
Charlotte

Runner-up

Nej, ingen har hunnit skicka in en bild ännu.
Du får jättegärna skicka in en bild (eller flera), det kan vara precis vilken bild som helst :)

Skriv gärna och berätta om bilden också, och skriv med din bloggadress så länkar vi :)

Svar: Jag började med 1 bild så får vi se om jag gjort rätt! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR