Stöd bröstcancerfonden

Jag blev precis tipsad om en ny sida där man stödjer bröstcancern, en relativt nyöppnad sida där du finner vackra accessoarer. Brita W, high fashion accessories. För varje plagg man köper, skänks 20kr. Jag hittade en jättefin mössa som jag ska köpa, letar just nu efter en fin mössa att ha nu till hösten/vintern. Att samtidigt stödja bröstcancern är för mig en väldigt fin sak att göra. Är du också intresserad av att stödja bröstcancern? Titta gärna på dessa länkar, 1 & 2. Länk 1 går till Brita W shoppen där du finner fina accessoarer och länk 2 leder dig till en länk där du kan berätta om din berättelse om bröstcancer.
 
"Med sidan vill vi lyfta fram alla tankar och känslor som kan uppstå i samband med sjukdomen, både som direkt drabbad men även som anhörig. Vi är väldigt tacksamma för att du vill dela med dig av vad du går igenom, eller har tagit dig igenom. Spela gärna in en film om dina upplevelser kring sjukdomen men det går också bra att skriva ner historien. Maila din berättelse till [email protected]" Din berättelse.
 
 
amanda

sv:jaha okej! oj ingen aning faktiskt.... vet att jag köpte två par för ca 1500 kr. Ett par svarta mer fyrkantiga och ett par svarta mer runda, för omväxling :) det fanns så himla många, du får leta haha! hoppas du finner några :)

Svar: Tack ändå! :) Dem var så himla snygga! Får besöka Specsavers i morgon och se om dem har liknande. Brukar ju vara 2 bågar man får där med. Hoppas du får en trevlig helg!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR