Husvisning

Idag var jag på min första husvisning tillsammans med R. När jag såg huset på hemnet blev jag förälskad med en gång! Precis min stil, MEN väl på plats så blev det en besvikelse. Bilderna ljög! Det var verkligen mindre än vad man trodde. Man kunde inte sitta och äta i köket, ingen vettig plats att ha tvn på och allt kändes så trångt. Våra barn skulle knappt kunna röra sig förutom på utsidan där hur mycket tomt som helst fanns. Jag trodde att jag skulle bli kräsen och inte kunna tycka att andra hus är fina och som jag skulle vilja köpa. Men efter att ha sett storleken så vet vi ungefär hur stort vi ska leta efter :) 
 
Bild
 
Karin O

Förstår inte hur de kan få vissa bostäder att se så stora ut på bild:) Skickliga fotografer!

Svar: Ja! Deras objektiv gör ju väldigt mkt. Nu hade vi sett ett hus vi ville titta på, men redan borttaget :( Bara att leta vidare!
Charlotte

Åh vad spännande, längtar som sagt tills vi börjar kolla också, men får vänta tills jag pluggat klart åtminstone :)

Svar: Ja! Det är riktigt kul att kika :) Detta var inget för oss. Stort och så som vi vill ha det, men mycket att göra både inne och ute. Inget man vill börja med när man flyttar in :)
Charlotte

Olivia

Vad fint!

Svar: Bilden är tagen från weheartit. Men jo huset ser fint ut. Hade nog kostat en hel förmögenhet :D haha!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR