Nyttiga bollar

Idag har jag inte alls känt mig bra, ingen ork och extremt trött. Rosig om kinderna och varm, men ingen feber och det har inte brutit ut någon feber heller ännu. Vilket är skönt! Två jobbdagar kvar och sedan är det helg, då kan man vila. Gjorde nyss nyttiga chokladbollar, på keso, havregryn, kakao och liknande "socker" som stevia, säljs på Willys. Klart godkänt! Om man blir sugen på något och ändå vill vara nyttig. 
 
maja

inte okej att mötas av en sån här syn såhär tidigt på morgonen, gott!

Svar: Haha! Vad rolig du är ;) perfekta bollar att ta med sig som mellanmål tex. :) hoppas du har en bra dag!
Charlotte

tess

vanliga chokladbollar kan jag skriva unde rpå är goda ;) men nyttiga har jag inte testat..

Svar: Du får prova! ;)
Charlotte

Det där ska jag testa! Skulle göra vanliga chokladbollar igår men misslyckades totalt.. vet inte hur det gick till! haha

Svar: Ja det får du göra! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR