Flytt och en sambo i Frankrike

Det har gått bra för Rickard idag. Han är vidare till söndagens spel! Jag är så stolt över honom, hade gärna varit på plats i Nice. Men kanske lika bra att jag inte är där. Jag hade varit sjukt nervös säkert. 

Flytten har också gått bra! Det mesta är på plats i radhuset. I morgon söndag skall ett förråd i källaren tömmas bara. Det ska bli skönt när allt är på plats och min kärlek är hemma igen. 



Vad duktig du är som har löst så mkt själv när han är borta, Charlotte :) Kan tänka mig att det är riktigt mkt. Men ja, jag förstår att han är i Nice också såklart - han verkar vara en riktig hejare på boule liksom :) Hoppas allt går bra för er! Kram

Svar: Tack! Det har varit tufft, nu är det mesta på plats. Har lite grejer kvar hos mamma o pappa. Helt sjukt! Så stolt över honom, sitter här i soffan och gråter av stolthet. Han kan nu bli som sämst tvåa!! Galet! Ska följa Finalen live 17:15. Visas via internet. KRAM
Charlotte

Bilder vill vi ha!!! :)

Svar: Det kommer att komma upp när vi är i ordning med allt. Nu är allt en enda röra. Han är ju i Frankrike också, så det blir lite mycket att ta allt själv. Men jag är inte bitter över att han inte är hemma. Nu spelas snart Finalen och han kan bli som sämst tvåa i världen :D Hoppas du/ ni haft en bra helg.
Charlotte

Åh, har ni flyttat? :D Så spännande!!

Svar: sv: Yes! Nu har vi äntligen flyttat in i radhuset :) Helt underbart! Flyttstäd i lägenheten idag och nycklarna lämnas i morgon. Kommer säkert att komma upp bilder på hur vi har det när vi kommit i ordning :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR