Förkylning hela veckan. . .

Jag har varit hemma med förkylning denna veckan. Idag är förkylningen bättre men jag känner mig fortfarande helt orkeslös i kroppen. Så här har inte gjorts mycket, mest legat i soffan och tittat på fotovideos (kurserna jag läser). I helgen städas lägenheten och på måndag lämnar vi nycklarna. Det ska bli skönt när det är färdigt. Slippa tänka mer på den och bara fixa och dona med vårt nya hem. Trots att vi inte kommit i ordning så som man vill ha det så känns det superbra! Här är så fint! Och sängen vi köpte är hur skön som helst. Ha en fin helg allihopa :) 
 
 
Felicia

Jätte fin blogg :)

Sv: Tack! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Charlotte

Josefine

svar: Tack så jättemycket!!! ja men GÖR DET! så himla kul när man kommit igång! :D

krya på dig ;)

Svar: sv: Varsågod! :) Ja, det ska bli himla kul. Ska dock göra ordning rummet där jag tänkt ha lite pysselgrejer o så. Vi har precis flyttat nämligen, allt är i lådor nästan.
Tack! :)
Charlotte

Linafoto

Svar: Tack så jättemycket! :D

Krya på dig, fina :)

Svar: Tack så mycket! Kände mig sämre i morse, men är nu bättre :) Allt väl med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR