Incheckade i Borås

(Jag är riktigt nöjd med koftan jag fynda på rean)
 
Tidigt i morse var vi framme i Borås. Bouletävling för Rickard nu i två dagar, Fyrlingen heter den. När klockan var halv tolv checkade jag in på hotellet som vi ska sova på inatt. Bar upp alla grejer på rummet sedan bytte jag om till träningskläder och gick till hotellets gym för att röra lite på mig. När jag tänkte bege mig ut på stan för att kika lite så ringde Rickard och behövde klot i bilen, så jag fick snällt köra bort och lämna dem till honom. Stannade då kvar och såg dem två sista matcherna för dagen. 
 
Upp på rummet snabbt, sedan ut på stan för att se om dem visade hockeyn någonstans. Men vi kände oss inte speciellt hungriga och inte så peppade på att gå in och titta på hockeyn på det stället vi hittade. Vi stack in och köpte lite godis istället och gick tillbaka till hotellet. Vi ligger nu i sängen (eller just nu sitter jag vid skrivbordet) och äter godis, tittar på hockey, läser tidning, klickar runt på internet och får lite nödvändigt gjort i datorn som jag faktiskt hade tänkt göra idag när vi kom hit. 
 
Ikväll blir det restaurangbesök och bara mys. Rickard har sovmorgon i morgon också, det är inte så vanligt i denna sport. Dem börjar vanligtvis vid 9, men i morgon startar deras första match 10.30. Det innebär att vi kan äta en mysig hotellfrukost utan att stressa upp och iväg. Jag kommer antagligen att stanna kvar på hotellrummet till 12 när utcheckning sker! Det lär nämligen bli en sen kväll i morgon i och med deras sovmorgon. Skönt att man är ledig på måndag också. Vad gör ni i helgen? :)

Vette tusan, mamma hade köpt nu och det var 5 för 99kr, men kanske där man köper fyrverkerier? :D

Kram

Svar: ah! :) Bra pris ju :) Jag får kolla upp det, tycker det känns mycket bättre att skicka upp en sådan än fyrverkerier. Hoppas ni haft en bra helg :)
Kram
Charlotte

JUNITJEJ

Mysigt hotellrum och mysig blogg!

Svar: Ja det har varit mysigt att bo här över natten. Nu har vi precis ätit frukost, Rickard är på väg för att spela boule och jag stannar kvar och arbetar en stund fram tills att jag måste checka ut. Tack! :) Kul att du hittat hit. Allt väl med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR