Borta bra men hemma bäst

Rickard hittade äntligen sitt godis han letat efter, LÄNGE!
 

Borta bra men hemma bäst. . .
vi är nu hemkomna från en hel vecka i Växjö med boule. I slutet på veckan längtade jag verkligen hem. Det är jättemysigt att vara borta och sova på hotell och så men i längden blir det lite jobbigt också. Speciellt när man har så mycket packning med sig och bor på en så liten yta. Och sin egen säng ska vi inte tala om ;) Den har vi båda saknat.
 
Under veckan har jag träffat fina vänner, shoppat och fikat på stan. Spelat boule i värmen har jag också gjort, dock inga medaljer för mig. Det vore kul om man gick lite längre nästa år. Jag måste träna lite mer. Årets medaljer ska jag iaf vara nöjd med. Två silver, ett från svenska cupen dam och ett i DM. 
 
Idag händer inte många knop. Efter att vi kommit hem har vi tvättat två maskiner tvätt och då är inte allt tvättat ännu ;) Sen så har vi storhandlat också eftersom vi inte varit hemma på en hel vecka. Kyl och frys ekade tom! Nu sätts grillen på för ikväll blir det grillat såklart, och det har vi inte ätit på länge.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR