Fredag kväll, god mat och avslutar med redigering av bilder

En underbar fredagseftermiddag har vi haft här hemma. Ätit gott och njutit av att det är helg. Sitter just nu och redigerar bilder från förra helgens fotografering, börjar äntligen känna att jag snart börjar bli färdig. Deadline nu i veckan då jag gärna vill vara färdig med allt innan vi åker till SM under v. 29 och då börjar vår semester. Har du gått på semester ännu? 
Sandra

fantastiskt fin bild! Önskar att jag kunde få en så härlig grön ton i mina naturbilder men jag har lite svårt att få till det.
skrev en kommentar för några veckor sedan om att jag verkligen gillar din nya design men jag vet inte om den kom fram rätt. Men nu vet du i alla fall ;)

Svar: Sv: Tack så mycket Sandra! :) Jaså? Jag använde nog stor bländare när jag tog denna bilden. Vad har du haft för inställningar när du försökt fota?
åh! Tack så mycket :) Lite förändring fick det bli. Jag håller på att knåpa på en ny design. Jag vill ha mer "hemsida" utseende. Eller så kommer jag ta bort bloggen och bara köra ren hemsida. Jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra.

Har du semester än? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR