Ett spännande möte

Idag har jag varit iväg på ett möte som fick mig på väldigt bra humör. När jag satt i bilen på vägen hem kunde jag inte sluta le. Jag fick träffa en trevlig kvinna som utstrålade sådan glädje och glädje det smittas! :)
 
Jag fick massor av idéer som jag ville utföra på direkten. Här sitter jag nu och går igenom dagens bilder. Blir glad i hela kroppen av att sitta här och titta på bilderna, samt bildbehandla. I morgon är en dag utan måsten, jag behöver inte åka iväg och få massa saker gjort så jag ska ägna några timmar tillsammans med min vän Nikon. Vi ska försöka fotografera, jag har två uppgifter som skall lämnas in. (Läser två kurser på Jönköpings Högskola).
 
 

Åh vad spännande, nu blir jag nyfiken ;D

Svar: Kommer berätta mer om detta senare ;)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR