En kopp te hos grannen

 
 
 
Igår var jag över hos en av våra grannar på en kopp te. Det var himla trevligt! 
 
När man flyttar så ska man lära känna grannar på nytt igen. Jag har ännu inte hälsat på alla och jag kan vara rätt så blyg av mig. Tar kanske inte alltid första steget till att hälsa på nya människor. Men det är inte för att jag inte är social av mig och inte tycker om folk, utan det handlar mer om den här blygheten och osäkerheten. Vad ska man prata om osv. Så jag får tacka Emma som tog initiativet till en kopp te!
 
Föreningen har städdag snart och då blir det väl att man träffar de flesta i föreningen. Min första städdag ever! På tal om städning så behöver jag städa här hemma idag. Har spritt grejer runt omkring mig, som vanligt! Men först ska jag ta och plugga. Får passa på nu när R är iväg hela helgen på boule. 

Åh te! Den där smaken är fantastisk :)

Svar: Ja den är god. Dock drack vi ett annat som smakar vanilj och caramell. Såå gott! Fick det första gången hos frisören. Har letat efter det men inte hittat. Måste få tag på det! :)
Önskar dig en fin lördag!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR